اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات
نوشته شده توسط : مدیریت

ما به عنوان مصرف کننده به محض ورود به مراکز خرید مثل فروشگاه ها و یا سوپر مارکت ها اولین چیزی که به چشم ما می آید بسته به مصرف و نیازی که داریم انتخاب میکنیم و ممکنه اصلا به برچسب و نوشته های ریزی که برروی این بسته بندی قید شده است اصلا توجه نکنیم و به نوعی اصلا اهمیت ندهیم که چه مطالبی برروی آن نوشته شده است. ولی بسیاری از افراد مطالب مندرج برروی محصولات را به دلیلی که در پایین برای شما قید خواهیم کرد بیان میکنیم و سعی میکنیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را برای شما بیان بکنیم.

لیبل های محصولات

چاپ لیبل به عنوان هویت محصولاتی شناخته می شوند که به مشتریان امکان می دهد این محصول را از دیگری متمایز کنند. این که آیا شما برای سینمای خانگی خود یک صفحه نمایش فیلم خریداری می کنید یا برای خرید تنقلات خریداری می کنید ، برچسب ها مهم هستند. اما برچسب زدن محصولات فقط مربوط به تبلیغ و مارک محصول نیست ، بلکه اطلاعات بسیار مهمتری نیز وجود دارد که مصرف کنندگان هنگام بررسی برچسب ها به آنها توجه می کنند. به همین دلیل است که برچسب های محصول به اشکال مختلفی عرضه می شوند. برچسب هایی وجود دارد که به شکل خود محصول و یا همچنین  لیبل هایی جدیدا چاپ می شود که محتوای بسته بندی از داخل آن نمایان می شود.

از آنجا که اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات بسیار مهم هستند ، تولید کنندگان محصولات باید از چاپ صحیح محتوای آنها اطمینان حاصل کنند. بنابراین لازم است تولید کنندگان محصولات از چاپگرهای دارای برچسب های مؤثر مانند پرینترهای حرارتی استفاده کنند یا اگر تولید کنندگان خواهان چاپ دیگری هستند ، می توانند شیوه چاپ افست در تیراژ بالا چه بصورت شیتی یا بصورت رولی چاپ و استفاده بکنند. به طور خلاصه ، این فقط کالاهایی نیست که اهمیت دارد بلکه کیفیت لیبل ها نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

برچسب ها به ما امکان می دهد تا با محتویات و مواد تشکیل دهنده محصولاتی که قرار است استفاده بکنیم به راحتی محتویات آن را مطالعه و سپس انتخاب بکنیم.

اهمیت لیبل های محصولات

برچسب ها به ما امکان می دهد تا با محتویات و مواد تشکیل دهنده محصولاتی که استفاده می کنیم یا مصرف می کنیم ، آشنا شویم. بنابراین ، برای محصولات غذایی ، بررسی این نکته از بسته بندی به ویژه برای مصرف کنندگان که دارای مشکلات بهداشتی هستند ، ضروری است. به عنوان مثال ، اگر شما بخاطر فشار خون و یا به هر دلیلی قصد دارید مصرف نمک خودتان را محدود بکنید ، لیبل مواد غذایی تعیین میزان سدیم محصول را برای شما آسانتر می کند. یا اگر حساسیت غذایی دارید ، کافی است مواد غذایی را بررسی کنید و ببینید آیا غذایی که باعث ایجاد آلرژی شما می شود وجود دارد یا خیر. در واقع ، این بخش از لیبل محصولات به ما کمک می کند سلامتی خود را حفظ کنیم.

دستورالعمل های محصولات

لیبل ها به عنوان راهنما در مورد نحوه استفاده صحیح از محصولی که خریداری کرده ایم ، خدمت می کنند. این که باید آن را روزانه یا هفته ای یک بار ، قبل یا بعد از خواب ، با آب یا بدون آب استفاده کرد ، همه در لیبل محصولات می باشد. همچنین این لیبل ها محدودیت سنی و اینکه برای چه سنی مناسب هست بیان شده است . به این ترتیب ، ما می توانیم از محصولات به درستی استفاده کنیم و می توانیم اثرات مفید و مضر آن را برای خودمان تنظیم بکنیم.

هشدارهایی که باید برروی برخی از محصولات زده بشود

محصولاتی وجود دارد که هر وقت استفاده یا مصرف شود ممکن است عوارض جانبی برای برخی از افراد داشته باشد. برای مثال اگر باردار هستید یا به بیماری خاصی مانند بیماری های قلبی یا فشار خون بالا مبتلا هستید با مطالعه دستورالعمل و هشدارهایی برای این سری از افراد بیان شده است، را باید مطالعه بکنند و با خیال راحت بتوانند از آن محصولات استفاده بکنند.

اطلاعات مربوط به قوانین استفاده از محصول

برخی از محصولات یکسری قواعد و قانونی دارد که باید تولید کننده گان این قانون و قاعده را برروی محصولات خود بیاورند از جمله برروی بسته های سیگار هشدار های پزشکی برای ریه در بعضی از کشورها که جریمه هایی برای استفاده از آدامس و انداختن آدامس برروی زمین دارند باید یکسری هشدار ها و قوانین را برروی بسته بندی خود لحاظ بکنن. انتخاب نوع لیبل هم بسیار مهم می باشد زیرا باید براساس نوع محصول خود لیبل مورد نظر خودتان را انتخاب بکنید لیبل های متنوعی وجود دارد از جمله چاپ لیبل یووی ، چاپ لیبل سلفون براق ، لیبل طلاکوب ، لیبل متالایز و … وجود دارد که هر تولید کننده ای باید براساس نیاز خود یکی از این لیبل های را انتخاب بکند.

قیمت گذاری

در بسیاری از شرکت ها باید تولید کنندگان قیمت نهایی برروی محصولات را برروی کالای خود وارد بکنند در کشور ایران نیز این یک قانون صنفی می باشد که هر محصول باید قیمت برای مصرف کننده را برروی آن محصول وارد بکند در نتیجه شرکت های تولید کننده باید لیبل قیمت گذاری را نیز برروی محصولات خود وارد بکند.

ما سعی کردیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را بطور مختصر ولی کاربردی برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم توانسته باشیم اهمیت چاپ لیبل برروی محصولات را برای شما بیان کرده باشیم و همچنین امیداوار هستیم با انتخاب یک شرکت تولید کننده در عرصه چاپ لیبل فوری و یا چاپ لیبل ارزان علاوه بر یک محصول با کیفیت یک چاپ با کیفیت و مناسب نیز داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 فروردين 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: